Erfaren bogholder med lyst til ansvar for egne kunder til BRANDT, Fredericia

Brænder du for at arbejde med økonomi og have dit eget ansvarsområde? Kan du samtidig lide at have kontakt til kunder og samarbejdspartnere?

BRANDT revision og rådgivning i Fredericia søger en bogholder med overblik og erfaring inden for bogholderi og økonomi, og som samtidig er serviceminded og vant til at arbejde selvstændigt i forhold til kunder.

Du kommer til at arbejde i et revisionsfirma, som lægger vægt på at give kunderne en personlig og seriøs behandling, og som værdsætter kompetent og professionel opgaveløsning inden for alle kerneområder.

Som bogholder hos os indgår du i et miljø, hvor der er mange bolde i luften. Du får selvstændigt ansvar for opgaven som bogholder for kunderne, men du har kolleger med høj faglighed inden for feltet, som du kan sparre med.

På vores kontor i Fredericia arbejder du ud over de 2 statsautoriserede revisorer, som er afdelingens partnere, sammen med en række kolleger, som er erfarne revisorer og bogholdere. I BRANDT er vi desuden knap 200 medarbejdere. Heriblandt finder du en række bogholdere på vores kontorer landet over, som du vil indgå i et faglig netværk med, hvor I deler erfaring og viden.

Opgaverne spænder vidt inden for bogholderi, eksempelvis moms, løn, afstemninger, debitor-/kreditor, indberetninger mm. Opgaverne kan være forskelligartede, men du får selvfølgelig en grundig introduktion i forhold til de konkrete opgaver og kunder, som du arbejder sammen med revisorerne om.

Din profil:

  • Du er erfaren bogholder, fagligt velfunderet og har kendskab til at arbejde med diverse økonomisystemer.
  • Du er struktureret, selvkørende og proaktiv inden for dit ansvarsområde – også når det gælder at søge branchespecifik viden om, hvad der rør sig hos kunden.
  • Du har kendskab til relevant lovgivning.
  • Du er serviceminded og kvalitetsbevidst samtidig med, at du bevarer overblikket i en travl hverdag, som du selv har stor indflydelse på at planlægge.
  • Du kommunikerer klart og tydeligt med kunder og samarbejdspartnere og har lyst til at give dem en professionel oplevelse af BRANDT.

Du får et selvstændigt og udfordrende job med stor afveksling og aktivitet i hverdagen. På kontoret får du 12 kolleger, som arbejder med forskellige specialer og sætter barren højt fagligt. Udover en høj faglighed er kontoret præget af et miljø med humor, godt samarbejde og sparring samt en uformel omgangstone.

Stillingen er på 37 timer ugentligt.

Ønsker du mere information, kan du kontakte partner i BRANDT revision og rådgivning i Fredericia, Carsten Pedersen, på 7634 4005 eller cp@brandtrevision.dk

Ansøgningsfrist: Fredag d. 22. marts 2019 kl 10.00. Der forventes afholdt første samtaler mandag d. 25. marts.

Søg stillingen her: Bogholder Fredericia

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, hvorefter du vil modtage nyttige og faglige informationer samt spændende nyheder direkte i din indbakke – BRANDT viser vej...

Brandt

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Hvorefter du vil modtage nyttige og faglige informationer samt spændende nyheder
direkte i din indbakke.