Synlighedskampagne - logo - slogan - hjemmeside layout

BRANDT skifter layout på hjemmesiden

Dette sker i forbindelse med vores synlighedskampagne som kan opleves på jp.dk, finans.dk og børsen.dk

BRANDT har valgt at få et nyt logo og slogan, og derfor også en ny hjemmeside til at gennemsyre denne tankegang.
Ideen går i sin enkelthed ud på at kunden kan være endt i en blindgyde, hvor BRANDT kan vise vej ud af denne labyrint.

Labyrinten ser du i fuld fokus på forsiden www.brandtrevision.dk , men vil også være skjult flere steder bag overskrifter og publikationer.

BRANDT benytter i synlighedskampagnen forskellige catchphrases som f.eks.:
1. Ny bil – leasing eller køb ?
2. Min 1. medarbejder – hvad så ?
3. Bogholderen er langtidssyg ?
4. Driller virksomhedsordningen ?
5. Generationsskifte – hvad med mig ?
6. Skattefrit ejendomssalg ?
7. Virksomhedens likviditet ?
8. Virksomhedsstart ?
9. Norsk momsnummer ?
10. Offentlig medfinansiering ?

 

Jeg ønsker at blive kontaktet

Felter markeret med * er påkrævet.

Find din revisor

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, hvorefter du vil modtage nyttige og faglige informationer samt spændende nyheder direkte i din indbakke – BRANDT viser vej...

Brandt

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Hvorefter du vil modtage nyttige og faglige informationer samt spændende nyheder
direkte i din indbakke.